• Anasayfa
Videolar

Düsseldorf

DÜSSELDORF

Güzel bir sabahtı. Tren garında toplanıp Düsseldorf’a doğru yola çıktık. Bizim için heyecanlı bir yolculuk olmuştu. Düsseldorf’a vardığımızda kısa bir gezintiden sonra meclise doğru yola çıktık. Meclise gitmeden önce Rhen Nehri’nin yanında yemek yedik ve fotoğraf çektirdik. Daha sonra meclise gittik ve girişte sıkı bir denetimden geçtik. Daha sonra montlarımızı ve çantalarımızı bire odaya bırakarak Yeşiller Partisinden Remscheid Milletvekilinin yanına gittik. Büyük bir odada görüşme yaptık. Meclisin içinde gezinti yaptık ve parlamentoyu gezdik. Lokantasında pastaya ve içeceğe davet edildik. Daha sonra meclis binasından ayrıldık çarşıyı turladıktan sonra yemek yedik. Alışverişten sonra Remscheid’e doğru yola çıktık.

Doğuhan,Bekir,Murat

Es war ein schöner Morgen. Wir haben uns am Bahnhof getroffen und machten uns auf den Weg nach Düsseldorf. Es war eine interessante Reise. Als wir in Düsseldorf ankamen, machten wir einen kurzen Ausflug in Düsseldorf und  danach machten uns auf den Weg zum Parlament. Im Park neben dem Rhein haben wir eine Kleinigkeit gegessen und Fotos gemacht. Danach gingen wir zum Parlament. Am Eingang wurden wir empfangen und  intensiv untersucht.Als wir drinnen waren, liessen wir unsere Jacken und Taschen in einem Raum liegen Wir besuchten die Abgeordnete der Grünen Partei von Remscheid. Sie hat uns in einem grossen Saal empfangen und hat mit uns gesprochen, und unsere Fragen beantwortet. Wir besuchten viele Raume im Parlament. İm Restaurant des Parlaments wurden wir zum  Kuchen und Getrank eingeladen. Dann verliessen wir das Parlament und gingen einkaufen und Essen. Nach dem Essen fuhren wir nach Remscheid.